··▪●♦ برگ های سپید دفتر من ♦●▪··

یه وقتایی توخلوت خودم همینجور که نشستم و غرق فکرم یه جملاتی از ذهنم میگذره که دوست دارم رو کاغذ بیارمشون‏. تصمیم گرفتم این نوشته هارو تو وبم بذارم تاشما هم بخونید و نظر بدید، زیر هر شعر و نوشته ای که خودم گفته باشم اسمم می نویسم ؛خوشحال میشم بامن همکاری کنید و به پیشرفتم کمک کنید ● تــــــــــــــوجه : به علت صفحه بندی نبودن وبلاگ برای دیدن مطالب پیشین به آرشیو وبلاگ مراجعه کنید . . .● باتشکر ‏ _ النـــــــــــــاز ●

نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت16:46---1 بهمن 1391
گاهي وقت ها...
آدم دلش مي خواهد كفش هايش را دربياورد...
يواشكي نوك پا نوك پا
از خودش دور شود... دور دور دور
خيلي دور


sadegh
ساعت13:53---1 بهمن 1391
ای ساکن جان من آخر به کجا رفتی
در خانه نهان گشتی یا سوی هوا رفتی

چون عهد دلم دیدی از عهد بگردیدی
چون مرغ بپریدی ای دوست کجا رفتی

در روح نظر کردی چون روح سفر کردی
از خلق حذر کردی وز خلق جدا رفتی

رفتی تو بدین زودی تو باد صبا بودی
ماننده بوی گل با باد صبا رفتی

نی باد صبا بودی نی مرغ هوا بودی
از نور خدا بودی در نور خدا رفتی

ای خواجه این خانه چون شمع در این خانه
وز ننگ چنین خانه بر سقف سما رفتی


یاسمن
ساعت12:50---24 دی 1391
وبت خوبه یه سرم به وب من بزن یادت نره ها

مرتضی
ساعت15:57---19 دی 1391
سلام
بهتر نیست به مطالبت اضافه کنی البته هر جور دوست داری این فقط یه پیش نهاد بود


hadi
ساعت12:38---19 دی 1391
سلام همین که جرات کردی بنویسی وبه تماشا بذاری خودش خیلی خوب هست.منم نوشته های خودمو تووبلاگم گذاشتم خوشحال میشم به منم سر بزنی واگه خواستی تبادل لینک کنیم

peyman
ساعت10:51---18 دی 1391
salam webe khili ghashangi dari v neveshtehat khili ziba hastan moafagh bashi link shodi

مرتضی
ساعت10:35---18 دی 1391
سلام من هر روز بعد سر میزنم اما تو نه
پاسخ: بچه ی بد چرا تهمت میزنی اینکه نظر نمیذارم دلیل براین نیست که سر نمیزنم ؛ منبعد هروقت اومدم نظر میدم که شاکی نشی خوبه؟؟


as
ساعت7:43---18 دی 1391
سلام الناز

مطالب و وبلاگت قشنگه فقط اگه یکم فونت نوشته ات رو بزرگتر بذاری بهتر خونده میشه

در ضمن اگه قالب هم خواستی بیا پیش خودم

asamir.loxblog.com


بچه ی خوب
ساعت12:58---16 دی 1391
یه خبرخوب
از این به بعد هر کی دلش گرفت نگران نباشد..............لو له باز کنی .دل باز کنی و خلاصه همه چی باز کنی بچه ی خوب .تازه سفارشات پذیرفته میشود
..وبلاگ قشنگ.توپ وخوبی داری اگه دوست داشتی و حوصلشو داشتی به وبلاگ منم سربزن روحم شاد میشه لینکتو گذاشتم ..همیشه شاد باشی ..خدافظ


مرتضی
ساعت10:51---15 دی 1391
سلام
چرا به وبم نمی یای
بیا نظرت رو هم بگو ممنون میشم


غمكـــــــــــده
ساعت16:32---13 دی 1391
چنذتا وبلاگ داريپاسخ: دوتا عزیزم دوست داشتی به اون یکی ام سر بزن

امین
ساعت9:06---13 دی 1391
سلام الی جون لینکت کردم

sadegh
ساعت16:36---12 دی 1391
خیال کن روزگارم رو به راهه

خیال کن رفتی و دلم نمرده

خیال کن مهربون بودی و قلبم کنار تو ازت زخمی نخورده

خیال کن هیچی بین ما نبوده

خیال کن خیلی ساده داری می ری

خیال کن بی خیال بی خیالم شاید اینجوری آرامش بگیری

گذشتی از منو

ساکت نشستم

گذشتی از منو

دیدی که خستم

تو یادت رفته که، تویِ چه حالی

کنارت بودم و زخماتو بستم

خیال کن که سرم گرمه عزیزم

خیال کن بی تو هیچ دردی ندارم

خیال کن زمستونه، ولی من توی شبهام، شب سردی ندارم

خیال کن قلب من شکستنی نیست

خیال کن حقمه تنها بمونم

خیال کن عاشقم بودی ولی من

شاید قدر تو رو هرگز ندونم
پاسخ: خیلی قشنگ بود مر30


مرتضی
ساعت9:36---12 دی 1391
می تونم دو سه تا از مطلب هاتو بردارم؟؟؟
پاسخ: bardar moshkeli nist


مرتضی
ساعت13:28---11 دی 1391
بیا تبادل لینک کنیم {من و تو و مخدومی }
پاسخ: هر دوی شما لینک شدید عزیزم


مرتضی
ساعت12:22---11 دی 1391
سلام الناز

به سایتم برو نظرت رو بده بگو با چه اسمی میای بگو تا لینکت کنم فکر کنم یه بار اومدی و نظر دادی حالا یه بار دیگه برو من و مخدومی با هم دوستیم

راستی وبلاگت هم مثل خودت عالی بود
پاسخ: حتما ؛ ممنون که اومدید و نظر دادید


asal
ساعت8:20---10 دی 1391
سلام النازجان

ازت خبری نیست کجایی؟پاسخ: سلام عزیز دلم من هر روز بهت سر میزنم اما تو صفحه نظراتت کد امنیتی بارگذاری نمیشه بخاطر همین نمیتونم برات نظر بذارم البته نه فقط تو همه وبلاگای بلاگفا


mohammad
ساعت11:58---9 دی 1391
سلام

وب زیبایی دارین

وب خوشگلتونو لینک کردم

موفق باشی
پاسخ:mamnoon


باران
ساعت23:11---8 دی 1391
سلام وب خوشملی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی
اگه با تباذل لینک موافقی خبرم کن


نسترن
ساعت14:20---7 دی 1391
سلام اپیم بهمون سربزنین

saeedeh
ساعت14:57---6 دی 1391
سـ ـ ـلآمـ
وبلاگت عآلیـ ــ ـه
خیلی پستای قشنگی داری...
خوشحال میشم به منم سر بزنی


rezamokhi
ساعت14:21---2 دی 1391
salam elnaz joon .

sharmandeh ke natoonestam beto bedam , akhe webam ro emrooz check kardam.


I love you .

bye.


درد دل
ساعت8:46---2 دی 1391
عشــق اگــر خـط مــوازی نیسـت،چیسـت؟



یـ ـا کتـاب جملــه ســازی نیســت،چیسـت؟!



عشـق اگــر مبنــای خلــق آدم اســت



پـس چــرا ایـن گـونـه گنــگ و مبهــم اسـت؟



پـس چــرا خـط مـوازی مـی شـود!!!



از چـه رو هــر عشـق،بــازی مـی شــود؟..


ملیکا
ساعت17:49---1 دی 1391
سلام دوست عزیزم
وبلاگ بسیار زیبایی داری
مطالبت هم خیلی قشنگه
خوشحال میشم اگه به ما هم سر بزنین
و اگه با تبادل لینک موافق بودین به ما خبر بدین


مهدی
ساعت17:03---1 دی 1391
سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه مطالبه خوبی داری خوش حال می شوم اگه به وبلاگ من هم سری بزنی واگه دوست داشتی نظر هم بذاری اگه از وبلاگم خوشد اومد میتونیم با هم تبادل لینگ کنیم منتظر حضور گرمت هستم [گل]

ادرس وبلاگ
xn--mahde-zdho6d64dca89a.LoxBlog.Com


طاهر
ساعت12:39---30 آذر 1391
سلام
واقعا وبلاگت عالیه بهت تبریک می گم.فقط یه مشکل داره اونم اینه که اصلاعکس نذاشتی اگه عکس هم بذاری فوق العاده میشه.
در ضمن اگه تونستی به منم سر بزن.نظر یادت نره.
بای بای


م ی ن ا
ساعت20:54---28 آذر 1391




★。˛ °.★__ *★* *˛.

˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*

˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*

.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。

*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .

... ... ¯˜
پاسخ:mr30 ,kheili zibast


رادین
ساعت19:42---28 آذر 1391
دل هيچكس نميسوزد براي حال غمناكم مگر سوزد همان شمعي كه ميسوزد سر خاكم.........

reza mokhi
ساعت19:04---28 آذر 1391
salam elnaz joon . narahat nemishi age az bazi matalebet to webam bezaram ?



montazer bet too webam hastam .پاسخ:slm , na aziz iradi nadare faqat manba ye gooshei zekr beshe


reza mokhi
ساعت18:57---28 آذر 1391
salam golam webet kheily toope

OK . see you later


sasha
ساعت14:23---28 آذر 1391
salam golam veb zibayye dary mamnonam az lotfet man ham liket mikonam
booos


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت23:31---27 آذر 1391
یک ساعت که آفتاب بتابد خاطرات آن همه شبهای بارانی از یاد میرود.این است حکایت آدمها.

Mohsen
ساعت20:25---27 آذر 1391
سلام

ممنونم كه افتخار دادين و سر زدين. منم وب قشنگتون رو لينك كردم.پاسخ: سلام ؛ ممنون عزیزم


vesal
ساعت16:15---27 آذر 1391
سلام الناز جون.

مطالبت جالبه عزیزک.

پیش منم بیا

پاسخ: نظر لطفته گلم ؛ حتما عزیزم


hichkas.MmM
ساعت12:38---27 آذر 1391
salam aziza manam linket kardam پاسخ:ممنون عزیزم

hichkas.MmM
ساعت21:47---26 آذر 1391
slm web u ham khili ghashange ...merC sar zadi age ba tabadol link movafeghi linkam kon bad khabaram kon ta belinkam bye bye

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 20 / 9 / 1398برچسب:,ساعت15:46توسط النـــــــــــــاز |